سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

بیمارستان خاتم‌الانبیاء خفر با جذب ۶ میلیارد تومان اعتبار توسعه می‌یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم از تخصیص و جذب شش میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء خفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: در جلسه‌ای در خصوص رفع مشکلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان خفر و ارتقاء و توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان با حضور نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، مجوز ارتقاء و توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء و افزایش تخت‌های بستری آن از سوی وزارت بهداشت گرفته شده است.

او اضافه کرد: شش میلیارد تومان برای احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء و ساختمان‌های اداری شبکه بهداشت و درمان و مرکز اورژانس ۱۱۵ خفر اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: کلنگ‌زنی این دو پروژه مهم تا دو هفته آینده انجام خواهد شد. همچنین در ساخت این دو پروژه خیرین سلامت نیز نقش دارند.

رحمانیان عنوان کرد: از دیگر نیاز‌های بیمارستان خاتم الانبیاء خفر راه‌اندازی بخش چشم و تجهیز آن است که در این جلسه در دستور کار قرار گرفت و به زودی مراحل اجرایی آن انجام خواهد شد.

به گفته او، جذب متخصصین و مهیا کردن بستر مناسب برای ماندگاری آن‌ها در شهرستان‌های جهرم و خفر از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

رحمانیان همچنین اعلام کرد که به زودی با جذب نیرو‌های مناطق محروم، متخصصان با قرارداد‌های ۱۲ساله در شهرستان خفر ماندگار می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.