سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه سوم فرمانداری گناباد در ارزیابی عملکرد خراسان رضوی

معاون فرماندار گناباد گفت: فرمانداری گناباد امسال رتبه سوم را در ارزیابی سالانه وزارت کشور در بین فرمانداری‌های شهرستان‌های خراسان رضوی به دست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد سفری معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد گفت: فرمانداری گناباد بر اساس مصوبه شورای راهبردی توسعه مدیریت وزارت کشور و از مجموع هزار امتیاز با کسب ۹۰۹ امتیاز بعد از فرمانداری‌های شهرستان‌های زاوه و جوین رتبه سوم را در بین فرمانداری‌های خراسان رضوی کسب کرد.

او افزود: این ارزیابی بر اساس هشت محور و ۴۰ شاخص انجام شده است که فرمانداری گناباد با ۹۰.۹ درصد تحقق اهداف این ارزیابی موفق به کسب رتبه سوم شد و فرمانداری‌های زاوه و جوین با ۹۴ و ۹۱ درصد امتیاز رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.


بیشتر بخوانید


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد ادامه داد: محور‌های ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها شامل ارتقای امنیت پایدار و داخلی، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، هماهنگی امور اجتماعی، توسعه شهری و روستایی، ارتقای مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی، برنامه ریزی و پشتیبانی و ارتقای سلامت اداری، مسوولیت پذیری و پاسخگویی بود که در مجموع در قالب ۴۰ شاخص انجام شد.

سفری بیان کرد: وزارت کشور همه ساله عملکرد استانداری‌ها و فرمانداری‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد و بر اساس محور‌های یادشده تعدادی از آن‌ها را در جشنواره شهید رجایی به عنوان برتر اعلام می‌کند.

او تصریح کرد: روابط عمومی فرمانداری گناباد هم پیش از این امسال برای دومین سال متوالی رتبه نخست را از نظر تهیه و ارسال خبر در بین روابط عمومی‌های فرمانداری‌های شهرستان‌های خراسان رضوی به خود اختصاص داد.

منبع: ایرنا

اتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.