سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت است

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در نشست اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با تأکید بر اجرای باشکوه ویژه برنامه‌های این هفته اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار است.

او افزود: امروز که دفاع مقدس شکل اقتصادی به خود گرفته است ملت سرافراز ایران همچون دوران هشت ساله جنگ تحمیلی در برابر حکومت‌های زورگو خواهد ایستاد و به حول و قوه الهی برنده این جنگ اقتصادی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


بهرامی با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس با حماسه عاشورا پیوندی عمیق و ناگسستنی دارد و رزمندگان غیور اسلام در نبردی هشت ساله با الگو گرفتن از قیام عاشورا مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند. وی تصریح کرد: آسایش و آرامش امروز ما مرهون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است که هستی خود را برای پاسداری از کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

در ادامه این نشست نقطه نظرات اعضاء ستاد در خصوص چگونگی اجرای مطلوب و اثربخش ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس مطرح و در پایان مصوب شد تمامی برنامه‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با محوریت ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شود.

شایان ذکر است مصوبات این نشست شامل برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، راه اندازی بانک اطلاعاتی ایثارگران دادگستری استان، غبارروبی و گلباران مزار مطهر شهداء گمنام و تجلیل از ایثارگران بود که مقرر شد همزمان با هفته دفاع مقدس با مشارکت پایگاه بسیج امام علی (ع) دادگستری، روابط عمومی، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و اداره شورا‌های حل اختلاف استان اجرایی گردد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.