استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آشنایی با دستاورد‌های دفاع مقدس روحیه خودباوری نسل جوان را تقویت می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ازرش‌های دفاع مقدس با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تبیین دستاورد‌های دوران دفاع مقدس اظهار داشت: آشناسازی جوانان با دستاورد‌های دفاع مقدس روحیه خودباوری نسل جوان را تقویت می‌کند.

او افزود: جوانان و نوجوانان به عنوان مخاطبان اصلی هفته دفاع مقدس هستند و آشنا کردن این قشر با روحیه و سیره شهیدان و ایثارگران از وظایف اصلی و اهداف برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس است.

عباسی با تاکید بر برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در سطح استان اضافه کرد: این آیین باید در همه مراکز شهرستان‌ها و مرکز استان در نخستین روز هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.


بیشتر بخوانید


او بر فضاسازی شهری و محیطی در این هفته تاکید کرد و ادامه داد: بزرگداشت این هفته منجر به یادآوری حماسه دفاع مقدس برای مردم است و همه اقشار جامعه و به خصوص شهرداران و کارکنان ادارات باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

سردار منوچهر ذوالفقاری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری هم گفت: اقتدار و عزت امروز کشور مرهون رشادت و از خود گذشتگی ایثارگران و شهداست و بزرگداشت این هفته ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه نیازمند مشارکت همه اقشار است.

او افزود: رونمایی از کتاب، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی به منظور تبیین فرهنگ دفاع مقدس در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار