سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ هزار دُز واکسن کرونا تحویل شبکه بهداشت بروجرد شد

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: ۲۲ هزار دُز واکسن کرونا تحویل شبکه بهداشت شهرستان شده و کار تزریق آن آغاز می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،  امین ثروتی ،رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد  با توجه به افزایش سهمیه واکسن این شهرستان اظهار کرد: این تعداد واکسن در ۲ مرحله دُز اول و دوم برای شهروندان تزریق می‌شود.
وی افزود: تزریق واکسیناسیون هم اکنون به گروه متولدین سال ۶۰ کاهش یافته و در صورت تداوم تسریع پیش بینی می‌شود تا ۲ الی سه ماه آینده بیشتر جامعه هدف در شهرستان واکسینه شوند.
وی تاکید کرد: با تزریق این میزاان دُز واکسن مجموع جمعیت افراد واکسینه شده شهرستان به بیش از ۹۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی بیان کرد: کار واکسیناسیون علاوه بر مراکز تجمیعی شهید بروجردی و نقلیه در مراکز قدس، شهید خالقی، شهید رجایی و بعثت و مرکز بهداشت شهرستان بروجرد با سرعت و دقت در حال انجام است.
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد وضعیت بیماری کرونا در بروجرد را قرمز و نگران کننده اعلام کرد و یادآور شد: متاسفانه ببش لز ۲۶۰ بیمار کرونایی در چهار بیمارستان بروجرد بستری هستند و تعداد ورودی‌ها و فوتی‌های کرونایی همچنان نگران کننده است.
ثروتی با اشاره به کمبود واکسن اسپوتنیک اضافه کرد: برخی افراد در بروجرد مرحله اول این واکسن را تزریق نموده و سه ماه فرصت دارند تا دُز دوم را نیز تزریق کنند که به زودی این مشکل نیز برطرف خواهد شد.
وی تاکید کرد: مردم همچنان باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و از حضور در اجتماعات و مکان‌های مسقف بدون تهویه پرهیز کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.