سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۱۴ نفر از مردم مهرستان سیستان و بلوچستان ویزیت رایگان شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۸۱۴ نفر از مردم مهرستان از سوی کاروان سلامت استان‌های آذربایجان شرقی و غربی در قالب «طرح نذرآب چهار» ویزیت رایگان شدند.

علیرضا میربهاء الدین مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: طرح نذرآب در سه سال گذشته با هدف تامین آب آشامیدنی مناطق محروم با کمک مردم و به همت جمعیت هلال‌احمر در استان‌های گرفتار خشکسالی جنوب کشور اجرا شد در این طرح علاوه بر آبرسانی؛ خدمات بهداشتی، درمانی و معیشتی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس طرح نذر آب چهار در سیستان و بلوچستان از ۲ تا ۳۱ شهریور در شهرستان‌های چابهار، کنارک، دلگان، ایرانشهر، مهرستان، سیب و سوران، هیرمند و زهک از سوی استان‌های معین در حال اجراست.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: اعضای کاران سلامت استان‌های آذربایجان شرقی و غربی علاوه بر ویزیت رایگان بیماران اقدام توزیع ۴۹۷ بسته موادغذایی، ۵۰ بسته بهداشتی، ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر، افزون بر هفت هزار بطری آب معدنی و هشت تانکر آب بین مردم کم برخوردار شهرستان مهرستان کردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۷۰۰ قلم دارو به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بین بیماران مهرستان توزیع شد.

مهرستان در ۴۴۰ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی شهرستان سراوان و کشور پاکستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.