سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش شمیم حسینی و مهر تحصیلی به صورت ویدئو کنفرانسی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش شمیم حسینی و مهر تحصیلی همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش شمیم حسینی و مهر تحصیلی به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
 
نصیرالاسلامی از اجرای رزمایش شمیم حسینی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: با هدف اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در ماه محرم و صفر در استان رزمایش شمیم حسینی اجرا می‌شود.
 
او بیان کرد: طرح شمیم حسینی در طول ماه محرم و صفر در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) شهر یاسوج شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.
 
نصیرالاسلامی با اشاره به نزدیکی سال تحصیلی جدید و ضرورت کمک به دانش‌آموزان نیازمند، بیان کرد: طرح مهر تحصیلی با هدف تامین بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان در استان اجرا می‌شود که منابع آن از محل موقوفات مرتبط تامین خواهد شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: همزمان با توزیع بسته‌های معیشتی، بحث پخت و توزیع غذای گرم هم در نظر داریم که در مناسبت‌های پیش‌رو انجام خواهد شد.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.