مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسابقه رسانه، وقف و معرفی بقاع متبرکه استان از تاریخ دوم لغایت ۲۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسابقه رسانه، وقف و معرفی بقاع متبرکه از تاریخ دوم لغایت ۲۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود که در پایان از سه شرکت کننده برتر در هر قسمت تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
نصیرالاسلامی افزود: اصحاب رسانه و قلم برای شرکت در این مسابقه که در زمینه گزارشات خبری مکتوب و تصویری برگزار می‌شود باید به معرفی یکی از موقوفات و یا بقاع متبرکه استان بپردازند.

او ضمن تاکید بر تولیدی بودن گزارشات خبری افزود: مطالب باید در بازه دوم لغایت ۲۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در یکی از رسانه‌ها معتبر به همراه نام تهیه کننده گزارش منتشر شده باشد و امکان شرکت در مسابقه با گزارش‌های خبری غیر تولیدی امکان پذیر نیست.
 
نصیرالاسلامی ادامه داد: گزارشات خبری منتشر شده برای شرکت در مسابقه باید به بررسی یکی از فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و یا قرآنی در موقوفات و بقاع متبرکه استان بپردازد.

او ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و قلم کهگیلویه و بویراحمد در اطلاع‌رسانی سوگواره بصیرت عاشورایی گفت: وقف برای حل معضلات اجتماعی جامعه، وقف برای برپایی عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع)، وقف برای کمک به نیازمندان، وقف برای ازدواج و اشتغال جوانان، وقف برای عمران و آبادانی بقاع متبرکه استان از مهمترین نیاز‌های امروز استان در زمینه وقف است که رسانه‌ها می‌توانند به آن بپردازند.
 
گفتنی است اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.