سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهمیه واکسن جنوب غرب خوزستان رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با رسیدن سهمیه واکسن جنوب غرب خوزستان از آغاز دوباره روند واکسیناسیون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ساسان قربانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ۳۴ هزار دز واکسن کرونا از نوع سینوفارم و آسترازنکا به شهرستان‌های آبادان ، خرمشهر و شادگان در جنوب غرب خوزستان اختصاص یافت و تزریق واکسن در مراکز تجمیعی واکسیناسیون در منطقه از عصر امروز دوباره آغاز خواهد شد.

او افزود: از مجموع واکسن های دریافت شده برای واکسیناسیون شهروندان در منطقه جنوب غرب خوزستان  ۲۷ هزار دز واکسن سینوفارم و هفت هزار دز دیگر واکسن آسترازنکا است.

قربانی ادامه داد: ذخیره واکسن سینوفارم و آسترازنکا در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان از هفته گذشته به پایان رسید و برای شروع مجدد واکسیناسیون باید محموله جدید به استان خوزستان وارد می شد.

قربانی از انجام واکسیناسیون توسط۳۰۰ نفر در منطقه خبر داد که تزریق  واکسن کرونا ی گروه‌های هدف در ۱۰ مرکز تجمیعی و ۵۱ مرکز خدمات جامع سلامت در منطقه جنوب غرب خوزستان را برعهده دارند.

او با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیج در منطقه جنوب غرب خوزستان و در قالب طرح شهید سلیمانی نیز به کادر درمان در تزریق واکسن کمک می‌کنند از متقاضیان دریافت واکسن کرونا خواست برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در ساعت‌های مختلف به مراکز تجمیعی و مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.