سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلکسی واچ ۴ سامسونگ شبیه‌ترین ساعت هوشمند به اپل واچ

بنا بر گزارشات منتشر شده سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ با ویژگی های جدید از سایر محصولات متمایز شده و شبیه‌ترین ساعت اندرویدی به اپل واچ است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ گلکسی واچ 4 از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است در حالی که ویژگی ها و عملکرد معمول را حفظ می کند که آن را ممتاز می کند. سری گلکسی واچ سامسونگ همیشه یکی از بهترین ساعت های هوشمندی بود که کاربران اندرویدی می توانستند خریداری کنند. آن‎ها به طور مداوم با حفظ مجموعه ای قوی از قابلیت‌های مربوط به سلامتی و تناسب اندام ، بهترین تجربه را ارائه می دهند.

البته که کاربران اندروید هنوز چیزی ندارند که بتوان با ظرافت و جلای اپل واچ مقایسه کرد اما شرکت به لطف دو ارتقاء کلیدی یعنی برنامه های بیشتر از طریق سیستم عامل ساعت هوشمند Google Wear OS طراحی شده توسط سامسونگ و قیمت بسیار مناسب، گلکسی واچ 4 را به سطح دیگری رساند. قیمت این مدل ساعت از 250 دلار برای مدل کوچکتر 40 میلی متری و 330 دلار برای مدل بزرگتر 44 میلی متری شروع می‎شود.

سامسونگ همچنین ساعت های هوشمند خود را با ویژگی‌های پیشرفته ردیابی و سلامت متمایز می‌کند. این شرکت یک ویژگی جدید با عنوان تعیین شاخص توده بدنی نیز به محصول خود اضافه کرده است که میزان ماهیچه های اسکلتی، میزان متابولیسم پایه، آب بدن و درصد چربی بدن را اندازه گیری می‌کند.

مشخصات Galaxy Watch 4

صفحه نمایش: 40 میلی متر (396 x 396) و 44 میلی متر (450 x 450)

باتری: 247 میلی آمپر ساعت (40 میلی متر) و 361 میلی آمپر ساعت (40 میلی متر)

پردازنده: 1.18 گیگاهرتز ، دو هسته ای ، Exynos W920

سیستم عامل: Google Wear OS طراحی شده توسط سامسونگ

حافظه و حافظه: 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی

قابلیت اتصال: WiFi ، بلوتوث 5.0 ، NFC ، GPS ، GLONASS ، BEIDOU ، Galileo ، LTE (اختیاری)

سنسورها: شتاب سنج ، فشارسنج، حسگر ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، سنسور الکتریکی قلب (ECG) ، سنسور ضربان قلب نوری (HRM) ، سنسور تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریک ، سنسور نور

مقاومت در برابر آب: IP68 + 5ATM

طراحی و راحتی

سری Galaxy Watch 4 دارای صفحه گرد و قاب آلومینیومی است و همینطور گزینه های زیادی برای صفحه ساعت و عقربه های مختلف ساعت وجود دارد. این ساعت باریک ترین و سبک ترین ساعت سامسونگ است و بند های سیلیکونی دارد که بسیار سفت و محکم است. یکی از بزرگترین پیشرفت های که در سری گلکسی واچ 4 استفاده از سیستم Google Wear OS است.

سلامتی و تندرستی

این ساعت دارای ویژگی های ردیابی سلامت،تناسب اندام،ردیابی تمرین،نظارت بر ضربان قلب،اندازه گیری فشارخون، بررسی خواب ،اندازه گیری اکسیژن خون و اندازه گیری استرس است. بخش جدید فناوری ردیابی سلامت Biedelectrical Impedance Analysis BIA است که آب بدن و درصد چربی بدن را اندازه گیری می کند. سری Samsung Galaxy Watch 4 نزدیک ترین ساعت هوشمند به Apple watch و بیشتر ویژگی های آن را دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.