سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم  پزشکی آبادان؛

مدت زمان تحویل ساختمان قدیم منطقه آزاد اروند برای درمان مبتلایان به کرونا کوتاه است

سلمان زاده بر کوتاه بودن زمان تعیین شده برای در اختیار گرفتن ساختمان قدیم منطقه آزاد برای درمان کرونا و لزوم  تمدید این مدت زمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، شکر اله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم  پزشکی آبادان گفت: با پیرو مصوبه ستاد کرونا جنوب غرب کشور که با حضور معاون استاندار و اعضای استانی ستاد کرونا برگزار شد، مصوب شد  ساختمان قدیم سازمان منطقه آزاد اروند در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرد که دیروز این اتفاق افتاد و تفاهنامه ای امضا شد که این ساختمان به مدت 6 ماه در اختیار قرار بگیرد.

او ادامه داد: ساختمان متروکه و دارای معایب زیادی است که تنها 6 ماه زمان برای رفع نواقص آن نیاز است اما با توجه به اینکه پیک های جدید در پیش است و با وجود نمونه جهش یافته همچون لامبدا این ساختمان می تواند موثر باشد ولی باید مدت زمان  تعیین شده افزایش یابد که بنا به مصوبات ستاد کرونا این مدت قابل تمدید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه برای تعمیر و تجهیز  ساختمان قدیم منطقه آزاد اروند به کمک دیگر دستگاه ها نیاز است، افزود: ساختمان امروز قرار است صورت جلسه شود اما نیاز به تعمیرات دارد و همه سازمان ها از جمله منطقه آزاد باید در این راستا کمک کنند.

وی همچنین از تلاش برای تامین نیروی انسانی خبر داد و بیان کرد: نیروی انسانی لازم از هر کجا که ممکن است تامین خواهد شد.

سلمان زاده در ادامه به روند واکسیناسیون در جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و گفت: امروز قرار است محموله واکسن وارد منطقه شود که امید ست از فردا واکسیناسیون با سرعت بیشتری انجام شود.

او ادامه داد: قول داده شده است تا پایان شهریور واکسن بیشتری وارد کشور شود و دانشگاه علوم پزشکی آبادان آماده است که هر تعداد واکسنی دریافتی را با سرعت به مردم تحویل داده تا بتوان یک ایمنی نسبی در مردم انجام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان همچنین از تصمیم برای شبانه روزی کردن و افزایش تعداد مراکز واکسیناسیون برای پاسخگوی به نیاز مردم  خبر داد.

انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.