سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرق شدن ساکنان در زیرزمین آپارتمان!

سیل شدید موجب غرق شدن ۷ نفر از ساکنان محلی در آمریکا شد و دست کم هفت نفر در زیرزمین یک آپارتمان در شهر نیویورک جان باختند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماموران گروه امداد و نجات به همراه پلیس ساعت ۱۲ نیمه شب پنجشنبه پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل حضور یافتند. آن‌ها جسد یک مرد به همراه دو زن را در زیرزمین آپارتمان در حالی که غرق شده بودند پیدا کردند.

پلیس هنوز هویت جانباختگان را اعلام نکرده است، اما یک سخنگوی اداره آتشنشانی مرگ این سه تن را مرتبط با وقوع طوفان آیدا دانست. ماموران پلیس همچنین در موردی دیگر در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه شب چهارشنبه یک زن ۴۳ ساله با نام «مهاماتی رامسکریت» به همراه پسر ۲۲ ساله اش «کریشا رامسکری» را در حالی که بیهوش بودند در زیرزمین یک آپارتمان پیدا کردند. این دو بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند، اما پزشکان موفق به نجات جان این مادر نشدند.


بیشتر بخوانید


در مورد سوم پلیس محلی آمریکا در ووساید در ساعت ۱۰ شب جسد بی جان ۳ نفر از اعضای یک خانواده را در زیرزمین یک آپارتمان پیدا کرد. دو مرد ۴۸ و ۵۰ ساله به همراه یک کودک ۲ ساله قربانیان این حادثه بودند.

گفتنی است؛ دست کم پانزده نفر در ایالت نیویورک بر اثر طوفان آیدا جان خود را از دست داده اند. این طوفان همچنین در ایالت نیوجرسی موجب کشته شدن دست کم ۲۳ نفر شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: غرق شدن ، زیرزمین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.