به تازگی ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که لحظه فرار سگی ولگرد با یک اسلحه را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه فرار یک سگ با اسلحه را به تصویر می‌کشد.

در این حادثه که در شهر کراچی پاکستان رخ داد این سگ ولگرد با ربودن اسلحه مدیر یک آژانس مسافرتی فرار کرد. این اتفاق در منطقه بهادرآباد شهر کراچی رخ داد. ویدئوی دوربین مدار بسته سگ‌های ولگرد را در مقابل آژانس مسافرتی نشان می‌دهد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که مدیر آژانس اسلحه خود را روی پایه یک تیر برق گذاشته و سرگرم بازکردن درب آژانس است ناگهان اسلحه  توسط سگ ربوده می شود.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش تلویزیون محلی پاکستان حضور سگ‌های ولگرد در هنگام برخاستن هواپیمایی که از فرودگاه کراچی به اسلام آباد پرواز می‌کرد تایید شده است. سازمان هواپیمایی پاکستان اعلام کرده که اقدامات لازم برای حفاظت از محیط فرودگاه را آغاز کرده است. بنا به این گزارش این سگ‌های ولگرد  بعدا توسط تیراندازان مستقر در فرودگاه کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار