سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساحل در قرق مسافران/ کسی به جریمه‌های یک میلیونی توجهی نمی‌کند

دبیر ستاد ساماندهی سواحل محمودآباد گفت: با وجود اعمال جریمه‌های یک میلیون تومانی حضور مسافر در سواحل کم نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  محمد محتاطی دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد گفت: محدودیت‌های کرونایی اگرچه در جاده‌ها اعمال شد، اما همچنان شاهد حضور گسترده مسافران در سواحل این شهرستان هستیم.

او افزود: به نظر می‌رسد کسی به جریمه‌های یک میلیون تومانی که برای ورود خودرو‌های غیربومی اعمال می‌کنند توجهی ندارد.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد با بیان اینکه محمودآباد نزدیکترین شهر ساحلی به تهران است، گفت: مطابق دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا همه مسیر‌های دسترسی به دریا بسته شد، اما مسافران از هر راهی خود را به ساحل رساندند.

محتاطی گفت: ماموران و ناجیان مستقر در سواحل هشدار‌های لازم را برای ممنوعیت شنا به مسافران می‌دادند، اما مسافران با آن‌ها همکاری نمی‌کردند.

او افزود: شنا در مناطق ممنوعه و شنای شبانه در آب‌های ساحلی از جمله معضلاتی بود که در سواحل شهرستان به چشم می‌خورد و گوش کسی بدهکار توصیه‌ها و هشدار‌ها نبود.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد با بیان اینکه این شهرستان بیش از ۳۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد، ادامه داد: مسئولان استانی به بهانه شرایط کرونایی و ممنوعیت تردد مسافران تعداد ناجیان غریق را کم کردند در حالیکه تعداد مسافران کم نشده بود.

محتاطی به کاهش ۷۰ درصدی ناجیان در سواحل شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۸۵ ناجی غریق پارسال در سواحل شهرستان مستقر بودند، اما این تعداد امسال به ۸۰ ناجی کاهش یافت که با کمک بخشداران، دهیاران و مجموعه ستاد ساماندهی سواحل این تعداد به ۱۱۰ ناجی رسید.

او افزود: متاسفانه از ابتدای خردادماه امسال تا مرداد ۱۴ تن در آب‌های ساحلی شهرستان محمودآباد غرق شدند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.