سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور امداد و نجات جاده‌ای درمحور تربت جام - مشهد

رئیس جمعیت هلال احمر تربت‌جام گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته پدافند هوایی، مانور امداد و نجات جاده‌ای با هدف افزایش توان تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید شیری رئیس  جمعیت هلال احمر تربت‌جام گفت: این مانور با هدف حفظ آمادگی و افزایش سرعت عمل، تحکیم و حفظ انسجام اداره‌های عضو ستاد حوادث و کسب آمادگی در برخورد با حوادث جاده‌ای برگزار شد.

او افزود: این مانور جاده ای در یکی از استراتژیک‌ترین محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی اجرا شد و این محور مواصلاتی مشهد را به مرز دوغارون متصل می‌کند. در طول این مسیر از شهرستان فریمان به تایباد تنها جمعیت هلال احمر تربت جام پایگاه امداد و نجات جاده‌ای دارد.

رئیس  جمعیت هلال احمر تربت‌جام ادامه داد: در سناریوی این مانور، سقوط یک دستگاه خودروی سواری به داخل پل روستای رونج پیش بینی شده بود که بر اثر درهم فرورفتن بدنه آن امکان خارج کردن سرنشینان مصدوم وجود نداشت. نیرو‌های امدادی و عمل کننده در صحنه حاضر شدند و با استفاده از آخرین یافته‌ها و تجهیزات و امکانات، کار امدادرسانی را انجام دادند.

انتهای پیام//ز. ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.