سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضای تفاهم نامه برای حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر

صبح امروز تفاهم نامه ای بین مرکز وکلا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی امضاء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مرکز وکلای استان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: این تفاهم نامه با توجه به رویکرد قوه قضائیه در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و توجه به حقوق عامه امضاء شد.

او افزود: از جمله اهداف این همکاری ایجاد زمینه مشارکت فعال وکلا و کارشناسان قوه قضائیه در جهت اجرای ۲ فریضه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین ایجاد زمینه حمایت هر چه بیشتر از آمران به معروف و ناهیان از منکر بوده است.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: این تفاهم نامه به مدت ۵ سال به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

همکاری ۲۶ نهاد برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه گفت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲۶ نهاد در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت دارند که برخی از این نهاد‌ها وظایف خود را بهتر از بقیه به انجام می‌رسانند.
او افزود: با برخی از دستگاه‌ها که تلاش کمتری را در این زمینه انجام می‌دهند، جلساتی برگزار شده تا این نهاد‌ها نیز فعالیت‌های خود را افزایش دهند.
سردار قاسمی ادامه داد: همکاری دستگاه‌هایی مانند نیروی انتظامی و دادگستری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر جای تحسین دارد.

امر به معروف و نهی از منکر مظلوم واقع شده است

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: امر به معروف و نهی از منکر جزو مسائلی است که مظلوم واقع شده است و این مسئله از مظلومیت انسان خبر می‌دهد.

او افزود: فردی مانند یک کشاورز برای رشد دادن گیاهانش زحمت‌هایی می‌کشد و کار‌های مختلفی را انجام می‌دهد و حال باید دید که ما برای رشد نهال اسلام چه کاری انجام داده ایم؟

آیت الله عبادی اظهار کرد: ساختن به سختی انجام می‌شود، اما تخریب زمان زیادی را نیاز ندارد و دشمن نیز با هر وسیله‌ای که بتواند دست به تخریب انسان و جامعه می‌زند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: طبق سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید از هر لحظه برای خدمت استفاده کرد و نباید زمان را از دست داد.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.