سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانون کارآفرینان برتر استان کرمانشاه آماده آموزش به کارجویان تحت پوشش بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : کانون کارآفرینان استان ظرفیت بالایی در آموزش و ایجاد اشتغال پایدار دارد و ما مفتخریم از این ظرفیت برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : هم اکنون آماده سازی شغلی قبل از اعطای تسهیلات اشتغالزایی توسط مددکاران برای مددجویان انجام می شود، اما با توجه به تخصص کارشناسان کانون در زمینه اشتغالزایی، قطعا آموزش‌های تخصصی آنان بازدهی بیشتری خواهد داشت و این آموزش‌ها می‌تواند زمینه‌های اشتغال پایدار مددجویان را فراهم کند.

او از تخصیص۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی در امسال خبر داد و گفت : این اعتبارات زمانی اثر بخش خواهد بود که هم اموزش‌های تخصصی متناسب با تحصیلات، تجربه و علاقه مددجو هم خوانی داشته باشد وهم اینکه بازار فروش محصولات تولیدی متناسب با نیاز جامعه مد نظر قرار گیرد.

او از مسئولان کانون خواست تا کار آفرینان برتر را به سمت برنامه‌های اشتغال بهزیستی استان سوق دهند و در زمینه آموزش و بازاریابی در کنار مجموعه بهزیستی باشند.

 سنجابی مسئول کانون کارآفرینان استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از اینکه بتواند برای مددجویان بهزیستی اقدامی در راستای توانمندسازی آنان بردارد گفت : جامعه هدف بهزیستی جامعه‌ای خاص هستند که نسبت به دیگر نهاد‌های حمایتی نیازمند توجهات بیشتر مسئولان هستند.

او گفت : رسالت تشکیل کانون هماهنگی دستگا‌های اجرایی مرتبط با اشتغال است و دستگاه‌ها می‌توانند به واسطه کانون از دیگر ظرفیت‌های موجود بهره ببرند.

سنجابی با اعلام آمادگی کانون برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی استان افزود: ما می‌توانیم در زمینه آموزش‌های عمومی و بازاریابی فرصت‌های ویژه‌ای را برای اشتغال مددجویان فراهم کنید .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.