مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : یک مرکز ترک اعتیاد در روستای سرخه دیزه شهرستان دالاهو در آینده احداث می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : احداث مرکز مشاوره و روانشناختی در شهرستان دالاهو ضروری است.

او گفت : بر اساس دستورالعمل‌های بهزیستی در شهرستان‌هایی با کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت سامانه تصمیم را نمی‌توان راه‌اندازی کرد، اما یک مرکز مشاوره و روانشناختی در بخش گهواره وجود داشته که سه روز در هفته خدمات این مرکز مشاوره را می‌توان به کرندغرب منتقل کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه آمار سالمندان نسبت به جمعیت شهرستان دالاهو بالا است، افزود: پرونده ۵۳۲ سالمند در بهزیستی این شهرستان وجود داشته و یک مرکز رفاهی آموزشی سالمندان باید در شهرستان دالاهو احداث شود.

او افزود: سه هزار و ۱۵۹ نفر در شهرستان دالاهو زیر پوشش بهزیستی استان کرمانشاه بوده و تنها یک مرکز مثبت زندگی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

محمدی با اشاره به وجود ۷۲۴ پرونده مددجویی و گستردگی جغرافیایی شهرستان دالاهو ادامه داد: احداث ۲ مرکز مثبت زندگی در بخش‌های گهواره و ریجاب در این شهرستان ضروری است.

 مدیرکل بهزیستی گفت: استان کرمانشاه یک مرکز ترک اعتیاد در روستای سرخه دیزه شهرستان دالاهو در آینده احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.