سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۲۵۰۰ شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان فعال هستند

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۴۶۱ شرکت تعاونی فعال در استان وجود دارد.

اله‌نظر شه‌بخش  معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۲ هزار و ۴۶۱ شرکت تعاونی فعال در استان وجود دارد که در رشته‌های تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، سهام‌عدالت، حمل و نقل، مسکن، دهیاری، کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن، عمرانی و فرش دستباف فعالیت می‌کنند.

او اظهارداشت: ۱۳ تا ۱۹ شهریور هر سال به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده و این ایام فرصتی برای بازگویی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این بخش مهم اقتصادی کشور است.

او  افزود: سالجاری به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط خاصی که در کشور و استان وجود دارد ویژه‌برنامه‌های هفته تعاون بصورت محدود و با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار خواهد شد.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر این اساس این اداره کل با همکاری اتاق تعاون و شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی سراسر استان سعی کرده است با در نظر گرفتن شرایط کرونایی جامعه، به نحو مقتضی ویژه برنامه‌هایی را به منظور گرامیداشت هفته تعاون پیش‌بینی و اجرا کند.

وی با بیان اینکه طلیعه این ویژه‌ برنامه‌ها ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر خواهد بود تصریح کرد: ویزیت رایگان و ارائه خدمات اولیه بهداشتی درمانی، فروش اقساطی کالا، اهدا خون و نشست تخصصی با تعاون‌گران از دیگر برنامه‌های هفته تعاون در سیستان وبلوچستان است.

شه‌بخش خاطرنشان کرد: شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر نیز در این هفته برگزار و از مدیران شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌ها برتر سیستان و بلوچستان تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.