۲ واحد صنعتی تولید پرس شیلنگ و ادوات کشاورزی صنعتی با حضور ویدئوکنفرانسی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در خاش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اصغر نوراله‌زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور  در آیین بهره‌برداری از  طرح‌ها با حضورامام جمعه، فرماندار خاش و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان گفت: این استان همواره در کانون توجه ما قرار دارد و در روز‌های آینده نیز چند طرح اشتغال‌زایی دیگر که با حمایت صندوق کارآفرینی امید در نقاط دیگر سیستان و بلوچستان ایجاد شده است به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: اختصاص اعتبارات کلان به سیستان و بلوچستان برای حرکت در مسیر توسعه از اهداف و برنامه‌های این صندوق است و امیدواریم این کارگاه‌ها بویژه کارگاه‌های مکانیزاسیون کشاورزی بتوانند در توسعه منطقه و ایجاد اشتغال موثر باشند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: طرح صنعتی پرس شیلنگ و مکانیزاسیون کشاورزی از محل منابع تفاهم‌نامه این صندوق با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرا و راه اندازی شده است.

غلامعلی صمصامی میزان تسهیلات اعطایی صندوق کارآفرینی امید سیستان وبلوچستان به هر کدام از این طرح‌ها را سه میلیارد ریال ذکر کرد.

ادریس دینارزهی مدیر منطقه ۶ کشوری صندوق کارآفرینی امیدنیز با تاکید بر حمایت این صندوق از کسب و کار‌های صنعتی در کنار کسب و کار‌های خرد گفت: در تلاشیم تا در سیستان و بلوچستان اشتغال‌هایی که بر پایه بومی‌سازی و کمک به صنعت است را توسعه دهیم که در این خصوص صندوق کارآفرینی با تسهیلاتی که بر اساس تفاهم‌نامه‌ها در نظر گرفته است می‌تواند یاری‌گر کارآفرینان باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار