سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی از تمام سمت‌های خود در بسکتبال استعفا کرد

مدیر تیم‌های ملی و سرپرست تیم ملی بسکتبال از تمام سمت‌های خود استعفا کرد و گفت: خانواده بسکتبال کم و کاستی هایم را ببخشند.

مسعود قاسمی، مدیر تیم‌های ملی و سرپرست تیم ملی بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کنار رفتن از سرپرستی تیم ملی بسکتبال کشورمان اظهار داشت: من مدت ها است در این فکر بودم که از سمت‌هایی که در بسکتبال دارم استعفا کنم، چرا که مشغله‌های خانوادگی بسیار زیادی داشتم و از طرفی هم کارم به عنوان مدیر تیم‌های ملی و سرپرست سنگین بود. پس از صحبت‌هایی که مطرح شد، قرار بر این شد تا بعد از مسابقات المپیک توکیو از سمت سرپرستی تیم ملی بسکتبال کنار بروم.

او افزود: من از تمام سمت‌های خودم در بسکتبال استعفا کرده ام. امروز با توجه به معارفه سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال کشورمان درست نبود که اعلام شود، اما بعد از مراسم من استعفا نامه خودم را به رئیس فدراسیون بسکتبال داده ام. من همواره در کنار خانواده بسکتبال خواهم ماند. از همه دوست داران بسکتبال به خصوص خانواده بزرگ بسکتبال می‌خواهم در این مدت هر کم و کاستی دیده اند بر من ببخشند. من آرزوی موفقیت و سر بلندی برای تیم ملی بسکتبال کشورمان دارم و از فدراسیون بسکتبال هم تشکر می کنم در این مدت به من اعتماد کردند و این وظایف سخت را به من سپردند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.