سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۷۶ واحد مسکونی در زرین دشت به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت طرح بهسازی ۸۷۶ واحد مسکونی با اعتبار ۷۳۵ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال در شهرستان زرین دشت با مشارکت بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کاوه مهرداد، مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت با گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: نیمی از این اعتبارات از محل تسهیلات کم بهره و نیمی از محل آورده متقاضیان تامین شده است.

او، بخشی از فعالیت‌های بنیاد مسکن در سال ۹۹ را هم تشریح کرد و گفت: این افتخار را داریم که در نهادی خدمت می‌کنیم که فلسفه وجودی آن با اندیشه ژرف بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و به فرمان تاریخی امام راحل در ۲۱ فروردین ماه ۱۳۵۸ و در پی افتتاح حساب ۱۰۰، آغاز به کار نموده است و همواره خدمت صادقانه و بی منت به مردم را سر لوحه فعالیت‌های خود قرارداده و رمز موفقیت خود را در خدمتگزاری و جذب قلوب مردم دانسته و به این خدمتگزاری افتخار کرده و آن را یک توفیق الهی می‌دانیم.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت در ادامه کسب مقام برتر طی ۸ سال متوالی در استان فارس را از افتخارات بنیاد مسکن دراین شهرستان دانست و گفت: اختصاص ۱۵۰۰ تن قیر جهت بهسازی روستا‌ها که با مشارکت دهیاری‌ها و بنیاد مسکن نزدیک به ۲۳۰ هزار متر مربع معابر روستا‌ها آسفالت خواهد شد از جمله موارد شاخص در توسعه روستایی دراین شهرستان است.

به گفته او، بهسازی ۱۰۰ روستا‌ها در سال ۹۶ ت ۹۷ با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال نیز از نکات قابل توجه در زمینه توسعه روستایی در زرین دشت است بطوریکه اکنون روستایی در شهرستان وجود ندارد که بهسازی نشده باشد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرین دشت بیان کرد: با پیگیری انجام شده تمام روستا‌های زرین دشت دارای کد پروژه شده اند، روستا‌های پنج چاه، فرج بیگی، قلعه کدویه، حیدرآباد چاه انجیر، چاه زبر و بن دشت امسال در اولویت اجرای طرح‌های توسعه است.

مهرداد از ساخت ۲۹۰ واحد مسکن مشارکتی درشهر‌های حاجی آباد – شهرپیر و دبیران در حوزه مسکن شهری خبر داد و گفت: زیرسازی و آماده سازی زمین روستایی توسط امور ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس به متراژ ۲۵۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بریک میلیارد ریال، احداث پارک محله‌ای در ۸ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و تشکیل پرونده صدور رای و صدور سند ۲۰۰ فقره سند روستایی و شهری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان زرین دشت از دیگر فعالیت‌های شاخص دراین شهرستان است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.