سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خبر داد؛

عودت بیش از ۱۳ هزار دستگاه خودروی غیر بومی از خراسان شمالی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از عودت ۱۳ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی غیر بومی در مدت اجرای آخرین مرحله طرح ممنوعیت تردد‌ها، در خراسان شمالی خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ سجاد نامور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: در بررسی‌های انجام شده ، ۹۷ هزار و ۷۰۹ مورد تردد ثبت شده که به نسبت سال قبل کاهش چشمگیری داشته است.

سرهنگ نامور افزود: در مدت اجرای آخرین مرحله طرح ممنوعیت تردد‌ها، به ۲۶ هزار و ۶۶۲ مورد تذکر لسانی به رانندگان داده شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: در همین مدت ۳ هزار و ۱۴۸ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، تعداد ۹۱ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و تعداد ۳ هزار و ۶۰ مورد جریمه یک میلیون تومانی برای رانندگان متخلف صادر شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی یاد آور شد: در این مدت ۹۷ هزار و ۷۰۹ مورد تردد نیز در محور‌های استان به ثبت رسیده و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۱۲۳ هزار و ۸۷۰ مورد تردد به ثبت رسیده بود که کاهش بسیار چشمگیری داشته است.

سرهنگ نامور به اقدامات انجام شده در خصوص اصناف نیز اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی از ۳ هزار و ۲۴۶ مورد صنف مختلف بازدید انجام شده است.

او با بیان اینکه در روند بازدید از صنوف هزار و ۵۹۶ مورد از اصناف مورد تذکر قرار گرفتند و ۳۲ مورد از اصناف نیز با هماهنگی مقام قضائی پلمب شدند افزود : پلیس در کنار ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا هست و با تمام توان برای امنیت و سلامت شهروندان تلاش می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت :  طرح ممنوعیت ترددها تا ششم شهریور ادامه داشت و از این تاریخ محدودیت‌ها به شکل قبل ممنوعیت تردد بین شهر‌های قرمز و نارنجی و نیز ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد، ادامه دارد.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.