سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

پروژه‌های عمرانی با پیوست اجتماعی مورد توجه باشند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید در پروژه‌های عمرانی که برای رشد و توسعه منطقه‌ ضروری است پیوست‌های اجتماعی متناظر بر شرح وظایف دستگاه‌ها مورد اهتمام جدی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست هم‌اندیشی سمن‌های شهرستان کنارک گفت: اقدامات ارزشمندی در حوزه سمن‌ها در موضوعات اجتماعی در سطح این شهرستان انجام شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه توسعه و آبادانی موضوعی چند بعدی است و باید به همه ابعاد آن توجه شود افزود: یکی از راه‌های پیشرفت منطقه مهیا کردن شرایط توسعه پایدار بوده که این مهم تنها با متوازن‌سازی آن انجام خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: متوازن بودن بدان معناست که توسعه یک مساله‌  چند وجهی بوده و یکی از مهمترین ابعاد توسعه بعد اجتماعی آن است.

وی بیان کرد: در موضوع توسعه متناسب با حوزه عمرانی باید به ابعاد اجتماعی نیز توجه شود اگر در فرایند توسعه به این ابعاد اجتماعی توجه نشود در بلندمدت دچار چالش و آسیب می‌شویم.

کوثری تاکید کرد: در موضوع سمن‌ها آن چیزی که مهم است آن است که این سمن‌ها بتوانند شهروندی جدید را در حوزه اجتماعی فرهنگ‌سازی کنند به این معنا که اولا مردم به وظایف خود آشنا شوند و عمل کنند و دوما آگاه و مطالبه‌گری ضابطه‌مند داشته باشند.

وی ادامه داد: شهروند خوب دارای۲ویژگی است اینکه هم از حقوق خود مطلع باشد هم از وظیفه خود و این شهروند دارای حق و دارای وظیفه ویژگی شهروندان توسعه‌یافته است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در پایان از اقدامات فرمانداری و همکاری نزدیک سمن‌ها در موضوع کرونا و سیل تقدیر کرد و کنارک را جزو شهرستان‌های برتر در حوزه صدور مجوز برای فعالیت سمن‌ها دانست.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.