سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خوزستان در ارزیابی عملکرد

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خوزستان از موفقیت سازمان قضایی در کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی افتخاری رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خوزستان گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در ۳ ماهه نخست امسال از سوی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور و اعلام نتایج ارزیابی عملکرد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح  خوزستان رتبه اول به خاطر بهبود برنامه‌ها، ارتقا، توسعه مدیریت و تحول اداری و قضایی در بین سازمان قضایی استان‌های کشور را به خود اختصاص داد.

او افزود: اهتمام در خدمت گذاری و تلاش مضاعف همکاران جهادی و انقلابی این مجموعه از عوامل مهم و تاثیر گذار در کسب این رتبه است.

افتخاری تصریح کرد :سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خوزستان در مدت مشابه سال گذشته در رتبه ۲۷ بوده که با حمایت‌های همه جانبه و بی دریغ  رئیس شورای قضائی استان، همت و تلاش وافر همه‌ی همکاران مجاهد و خستگی ناپذیر خصوصاً دادستان نظامی، با اخلاق و مدیر ولایی بحرانی، جایگاه خوزستان را به رتبه اول رسانده اند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خوزستان بیان داشت: امیدواریم این موفقیت تداوم داشته باشد و در سال‌های آینده همچنان در تمامی زمینه‌ها شاهد موفقیت روز افزون و به ثمر نشستن زحمات این مجموعه در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.