آیین تکریم و معارفه رئیس قدیم و جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خوزستان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با حضور حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور، رئیس کل دادگستری خوزستان، ابراهیم مهرانفرمعاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور، فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج)، فرماندهی انتظامی، جانشین فرماندهی قرارگاه جنوب غرب ارتش علی افتخاری به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خوزستان معرفی شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می‌کنند و باید مقابل دشمنان ایستادگی و استقامت کرد و اگر امروز دست به ترور می‌زنند هدفشان تضعیف نظام است، ولی به لطف الهی در طول این ۴۰ سال نتوانسته اند جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند.

او در ادامه با قدردانی از زحمات رئیس سابق سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خوزستان بیان داشت: حجت الاسلام والمسلمین شفیعی بیش از چهار دهه در سنگر‌های مختلف مانند بنیاد شهید، لشکر ۹۲ زرهی و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خدمات بسیار شایانی داشتند و جا دارد از زحمات و خدمات ایشان تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با معرفی علی افتخاری به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خوزستان افزود: او در سمت‌های مختلفی که در دستگاه قضایی داشتند سوابق و عملکرد خوب و مطلوبی دارند و در سال ۱۳۹۳ به عنوان قاضی نمونه کشوری معرفی شدند و امیدواریم در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان با جدیت و قاطعیت در اجرای سیاست‌های قوه قضائیه گام بردارند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با اشاره به سابقه ۱۴ ساله خدمت کریم بحرانی فرد دادستان نظامی جدید خوزستان گفت: او انسانی خوشنام و خوش اخلاق هستند که می‌توانند دادسرای نظامی خوزستان و ناحیه دزفول را ارتقا دهند.

حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید محمود شفیعی یکی از قضات بسیار فهیم، فقیه، با دانش، عادل و شجاع استان هستند و محبوبت خاصی بین همکاران در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادگستری دارد.

او افزود: امیدوارم با این روحیه و پشتکار بتوانند فصل جدیدی را با همفکری و استفاده از ظرفیت حجت الاسلام شفیعی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان گام‌های مؤثری در ایجاد تحول در این سازمان داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.