سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی عزاداران حسینی از خادمیاران رضوی

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان گفت: با هدف اجرای طرح روضه‌های خانگی، خادمیاران رضوی میهمان عزاداران حسینی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رحمانی، مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر رونق روضه‌های خانگی برای اباعبدالله الحسین (ع) در شرایط کرونایی و حفظ روحیه توسل به سیدالشهدا در جامعه، خادمیاران رضوی کانون بقیه الله (عج) طرح روضه‌های خانگی را در منازل مخدومین برپا کرده اند.

رحمانی افزود: باتوجه به لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این روضه‌های خانگی در حیاط منازل مخدومینی که فضای باز وسیعی دارند اجرا می‌شود.

اوبا اشاره به اینکه آغاز اجرای این طرح از دوازدهم ماه محرم بوده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت گفت: در این مدت پنجاه مجلس عزا در منزل پنجاه مخدوم برپا می‌شود و به مدت یک ساعت قرائت زیارت عاشورا به همراه مرثیه سرایی سید و سالار شهیدان انجام می‌شود.

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (عج) کرمان تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح، با استقبال خوب خانواده‌های بی بضاعت روبه رو شده ایم.

رحمانی با اشاره به اینکه این طرح با همت خادمیاران رضوی بوده است، افزود: اشک شوق و دعای خیر خانواده‌هایی که توانایی مالی برای برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله (ع) را نداشتند و خادمیاران رضوی این بستر را با به عهده گرفتن مسائل مالی و تدارکاتی برای آن‌ها فراهم کردند تا همواره پشتوانه‌ای محکم برای دوام توفیق خدمت رسانی به نیازمندان و ترویج سنت زیبای رضوی برای خادمیاران است.

او بیان کرد: روضه‌های خانگی در منازل مخدومین و نیازمندان، هرعصر از ساعت ۱۸ لغایت ۱۹ برگزار و ضمن اینکه خادمیاران رضوی همه تدارکات و وسایل پذیرایی را تهیه و به منازل مخدومین می‌برند و مخدومین بدون هیچ هزینه‌ای میزبان عزاداران حسینی می‌شوند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.