سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیاردی با مشارکت بنیاد برکت در شهرستان بندری کنارک

رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و فرماندار شهرستان کنارک از طرح‌های بنیاد برکت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  محمود عسکری آزاد رییس هیات مدیره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و حمید الدین یوسفی فرماندار کنارک از طرح‌های مشارکتی بنیاد برکت در شهرستان کنارک بازدید به عمل آوردند.

حمیدالدین یوسفی فرماندار کنارک  گفت: عمده فعالیت ساحل نشینان کنارک صید و صیادی و آبزی پروری و صنایع دریا محور است و سرمایه گذاری بویژه سرمایه گذاری بنیاد برکت در این شهرستان می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای کسب و کار ایجاد کند.

وی تعداد طرح‌های اشتغالزایی مستقر شده در شهرستان کنارک را ۹۶ طرح عنوان کرد و افزود: با مشارکت بنیاد برکت میزان سرمایه گذاری این طرح‌ها ۱۱۰ میلیارد ریال می‌باشد که بیشتر طرح‌ها در زمینه‌ی صید و صیادی است.

یوسفی تصریح کرد: ایجاد این طرح‌ها زمینه‌ی اشتغال تعداد ۲۸۸ نفر را در شهرستان کنارک فراهم نموده است.

وی در پایان افزود: شهرستان کنارک با دارا بودن ۳ اسکله‌ی مهم صیادی از جمله اسکله کنارک، پزم و تنگ و وجود شهرک صنعتی فعال در زمینه‌ی تولید انواع کنسرو ماهی و صنایع دریا محور، دارای پتانسیل بالایی در زمینه‌ی اشتغال در این بخش هاست و در زمینه کشاورزی نیز پتانسیل کم نظیری دارد و انشاالله با همکاری و مشارکت و سرمایه گذاری بنیاد برکت از این پتانسیل در راستای محرومیت زدایی استفاده بهینه صورت پذیرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.