سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار یگان ضد غارت در نیواورلئان به دنبال وقوع طوفان ایدا + فیلم

پلیس نیواورلئان آمریکا به دنبال وقوع طوفان ایدا و تخریب بخش‌هایی از این شهر، ‏ یگان‌های ضد غارت را برای حفاظت از اموال شهروندان مستقر کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک‏، اداره پلیس نیواورلئان روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای در فیس بوک اعلام کرد در حالی که تلاش‌ها برای بهبود اوضاع در نیواورلئان به دنبال وقوع طوفان ویرانگر ایدا ادامه دارد‎، یگان‌های ضد غارت به منظور حفاظت از املاک و دارایی شهروندان در سراسر این شهر مستقر شده اند.

در این بیانیه تاکید شده است که غارت اموال شهروندان به هیچ عنوان قابل تحمل نخواهد بود و افراد در صورت مشاهده چنین مواردی، حتما اطلاع دهند.

طوفان ایدا روز یکشنبه موجب قطع کامل برق در نیواورلئان شد و ساکنان این شهر حتی نتوانستند به خدمات ۹۱۱ دسترسی پیدا کنند. مقامات همچنین جان باختن دو نفر را تایید کردند و این در حالی است که احتمال می‌رود شمار تلفات افزایش یابد.

به دنبال وقوع طوفان در نیواورلئان و قطع سراسری برق به دلیل تخریب برخی تاسیسات انرژی، روز دوشنبه گزارش‌هایی درباره موارد غارت و سرقت اموال در این شهر گزارش شد.

تصاویری در فضای مجازی در حال انتشار است که ظاهراً برخی شهروندان را در حال غارت اموال به دنبال تخریب فروشگاه‌ها و ارتکاب رفتار‌های مجرمانه نشان می‌دهد. یکی از این تصاویر، فردی را در تلاش برای شکستن یک دستگاه خودپرداز و برداشتن پول نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.