سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی نمایشگاه بین المللی برای واکسیناسیون و یا بستری موقت بیماران کرونایی

مدیریت شهری و شورای شهر مشهد برای کمک به کادر درمان در حال آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی است تا آن را برای واکسیناسیون کرونا و یا بستری موقت بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی مشهد امروز و در ابتدای چهارمین جلسه علنی شورای شهر ضمن تبریک هفته دولت، گفت: هفته دولت فرصتی برای پاسداشت خدمات شهیدان رجایی و باهنر است، شهیدانی که سرمایه‌های بزرگی بودند که نظام و انقلاب از دست داد.

او افزود: دولت‌ها مدیون خون مطهر شهدا هستند و این دو شهید بزرگوار الگوی سرآمد برای همه دولت‌ها در اخلاص و خدمت بی منت بودند و با این اخلاص خاری در چشم دشمنان و استعمار شدند.

رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: امیدواریم امروز نیز دولت به معنای واقعی با استعمار جهانی و دشمنان انقلاب مبارزه کند و شورای شهر مشهد آماده همکاری با دولت در پیشبرد اهداف است.

موحدیان با اشاره به اینکه شورای شهر و مدیریت شهری برای کمک به کادر درمان در حال آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی است تا آن را برای واکسیناسیون کرونا و یا بستری موقت بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد، بیان کرد: همچنین هفته گذشته بلواری در مشهد به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری شد.

او با اشاره به اینکه ظرفیت بهشت رضا (ع) در حال تکمیل شدن است و باید به فکر توسعه آن باشیم، تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری هزینه سنگینی برای نگهداری آرامستان‌ها می‌پردازد و اگر هزینه کفن و دفن نیز افزایش یابد باز هم شهرداری باید یارانه بپردازد از این رو امروز در شورا لایحه افزایش بهای خدمات برای قبور خانوادگی و آلاچیقی بررسی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی مشهد تاکید کرد: آرامستان بهشت رضا (ع) مشهد با وسعتی بیش از ۱۸۰ هکتار و ۶۵ بلوک دفن به عنوان بزرگترین آرامستان پایتخت معنوی ایران شناخته می‌شود که در محدوده جنوب شرقی مشهد و به فاصله ۱۵کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد و در سال ۱۳۵۵ افتتاح شد.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.