سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نذر آب اصفهانی‌ها در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: کاروان نذر آب ۴ هلال احمر، با هدف کمک به مناطق محروم سیستان و بلوچستان از اصفهان راهی این استان شد.

علی محمد هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: کاروان نذر سلامت آب ۴ جمعیت هلال‌احمر با همکاری خیریه محسنین با هدف آبرسانی، به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.


او افزود: هلال‌احمر از شیوع ویروس کرونا تاکنون در کنار ارگان‌های دیگر فعالیت خود را ادامه داده است. در طرح منع تردد در جاده همراه با نیروی‌انتظامی و راهور در مبادی شهر مستقر شدند و در ایام سوگواری و دهه اول محرم نیز آمران و ناظران این ارگان با عنوان تور سلامت به هیئت‌های مذهبی سرکشی و تمامی دستورالعمل‌ها را متذکر شدند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: بانک امانات پزشکی هلال‌احمر با ارائه کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیماران ترخیص شده از بیمارستان فعال بوده است، همچنین طرح شهید سلیمانی با ارائه بسته‌های معیشتی، تهیه دارو و امنیت‌های بعد از ترخیص (ارائه سی‌دی حاوی ویدیو‌های آموزشی برای بیماران آسیب‌دیده) فعال بوده‌ است.


هاشمی اضافه کرد: در طرح فراخوان نیرو‌های امدادی بسیاری از افراد اعلام آمادگی کردند که در قسمت‌های پشتیبانی و درمان از حضور آن‌ها بهره خواهیم گرفت.


او گفت: داروخانه هلال احمر با افزایش ساعت کاری همه دارو‌های کرونا را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد و آن‌ها می‌توانند بدون هیچ نگرانی دارو‌ها را تهیه کنند.


انتهای‌پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.