۵۰۰ کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی در اصفهان امانت داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهریار انصاری طادی رئیس شعبه هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت ۵۰۰ نفر از نیازمندان به کپسول اکسیژن را در مدت ۱۰ روز از مراجعه به مراکز درمانی بی نیاز کرد.


وی افزود: هدف از راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر، ارائه خدمات به بیماران نیازمند به تجهیزات پزشکی از جمله تخت بیمارستانی، کپسول اکسیژن، واکر، ویلچر، تشک مواج و دستگاه ونتیلاتور بوده که لازم است دوران نقاهت را در منزل سپری کنند.


انصاری طادی گفت: از ۲۵ مرداد تا ۵ شهریور بیش از ۵۰۰ نفر به بانک امانات هلال احمر مراجعه کردند و درخواست آن‌ها نیاز به کپسول اکسیژن، مانومتر و دستگاه اکسیژن ساز بوده است.


وی مراکز ارائه کننده خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر استان را واقع در خیابان کاشانی روبروی بیمارستان آیت الله کاشانی و مرکز شماره دو واقع در خیابان میر و دیگر مراکز فعال در شهرستان را خانه‌های هلال مستقر در ادارات، محلات، شهر‌ها و روستا‌ها عنوان کرد.


رئیس شعبه هلال احمر شهرستان اصفهان از شهروندان نوع‌دوست اصفهانی تقاضا کرد در صورت نیاز نداشتن به لوازم و تجهیزات پزشکی موجود در منازل با اهدای این لوازم و تجهیزات به هلال احمر، این جمعیت را در ارائه خدمات به هموطنان نیازمند به ادوات پزشکی یاری رسانند.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار