سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغسیل و خاکسپاری در کرمانشاه ۲شیفته می‌شود

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت : با فعال شدن شیفت بعد از ظهر به زودی آرامستان کرمانشاه به صورت ۲شیفت و تا ساعت ۱۸ خدمات تغسیل و دفن را انجام می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام هادی کماسی رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت : ساعت کار سالن‌های تغسیل، تعداد غسالان و دفن‌کنندگان طی روز‌های آینده افزایش و شیفت بعد از ظهر در سالن‌های تغسیل فعال می‌شود.

او گفت : این تصمیم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت رفاه حال همشهریان کرمانشاهی اتخاذ شده است.

رئیس سازمان آرامستان شهرداری کرمانشاه افزود: طی درخواست مکرر مراجعین نسبت به طولانی شدن زمان انتظار، تغسیل و دفن و به دلیل تعداد بالای فوتی‌ها، دستور رسیدگی و تسریع در فرآیند خدمات‌رسانی در این مجموعه داده شد.

او ادامه داد: با بررسی مشکلات و محدودیت‌ها مقرر شد تا ساعت کار سالن‌های تغسیل، تعداد غسالان و دفن‌کنندگان طی روز‌های آینده افزایش و شیفت بعد از ظهر در مجموعه آرامستان شهرداری کرمانشاه فعال شود که با این اقدام آرامستان کرمانشاه تا ساعت ۱۸ آمادگی خدمت‌رسانی در حوزه تغسیل و دفن را خواهد داشت.

حجت الاسلام کماسی با اشاره به لزوم و اهمیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: از مردم شریف کرمانشاه تقاضا می‌کنم تا با تعداد کمتری از اقوام و وابستگان برای انجام امور کفن و دفن به آرامستان مراجعه و دستورالعمل‌های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.