سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمانی:

آرد گران نشده است/نانوایان متخلف جریمه می شوند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: هیچ افزایش قیمتی در آرد استان زنجان وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه قیمت انواع نان در استان زنجان افزایش یافته است، گفت: با این وجود هیچ افزایش قیمتی در آرد استان زنجان وجود نداشته است.

او با بیان اینکه بازرسی از نانوایی‌ها در استان افزایش یافته است، افزود: بازرسی از نانوایی‌ها با قوت بیشتری انجام می‌شود و تاکنون بیش از ۶۰۰ بازرسی از نانوایی‌های استان زنجان  انجام شده است.

زمانی از افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت نان در زنجان خبر داد و گفت: بر اساس نرخ نامه جدید هر عدد نان لواش در نانوایی‌های یارانه‌ای درجه یک ۳۵۰ تومان، نان لواش یارانه‌ای درجه دو هم ۴۰۰ تومان نرخ گذاری شده، نان بربری با چانه ۵۰۰ گرمی در نانوایی یارانه‌ای درجه یک به قیمت هزار و ۱۰۰ تومان و در نانوایی‌های یارانه‌ای درجه دو به قیمت هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت مصوب برای سنگگ در زنجان هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

فضلی رئیس شعبه بدوی تعزیرات زنجان هم وزن چانه نان را ۱۵۰ گرم اعلام کرد و گفت: اگر غیر این باشد تخلف است و با نانوایی‌های متخلف به جد برخورد می‌شود.

او ادامه داد: نانوایان متخلف اگر میزان چانه نان را کمتر تهیه کنند و این تخلف متوالی ادامه داشته واحد صنفی آن‌ها پلمب خواهد داشت.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.