زمانی بابیان اینکه تاکنون بیش از ۷۲ هزار تُن گندم دراستان زنجان خریداری شده است،گفت:کشاورزان تاپایان شهریورماه مهلت دارندگندم خودرابه مراکز تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، زمانی مدیرعامل شرکت غله زنجان بااشاره به خرید گندم از کشاورزان زنجانی، گفت: تاکنون بیش از ۷۲ هزار تُن گندم از کشاورزان  خریداری شده است.

او بابیان اینکه ۳۷ مرکز خرید گندم در استان زنجان فعال است، افزود: تعداد این مراکز به علت جلوگیری از صف‌های طولانی افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی با بیان اینکه ۹۷ درصد مطالبات گندمکاران استان زنجان پرداخت شده است، گفت: کشاورزانی که تا ۲۳ مردادماه گندم خود را به مراکز خرید و ذخیره‌سازی استان زنجان تحویل داده‌اند وجه گندم خود را دریافت کرده‌اند.

زمانی ادامه داد: خرید گندم از کشاورزان استان زنجان تا پایان شهریورماه ادامه دارد و کشاورزان در موعد مقرر گندم خود را تحویل دهند.

او با بیان اینکه در استان زنجان خدابنده بیشترین میزان تولید گندم را دارد، گفت: در این راستا بیشترین خرید گندم هم مربوط به این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان بابیان اینکه کاهش بارندگی ها باعث کاهش تولید گندم در استان زنجان شده است، ادامه داد: امسال تولید گندم در استان زنجان کاهش محسوسی داشته است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.