سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

برای تحقق عدالت باید قوا از فساد پیراسته شوند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:توسعه عدالت اجتماعی مهمترین مساله جامعه و روحیه انقلابی و عقلانیت راه در رسیدن به توسعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله شعبانی موثقی, نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسمی که به مناسبت هفته دولت در استانداری برگزار شد گفت:توسعه عدالت اجتماعی مهمترین مساله مورد تاکید در جامعه است که این مهم هم با اجرای قانون و از همه مهمتربا تلاش مدیران دلسوز و کارآمد انجام خواهد شد .

او با تبریک هفته دولت به دولتمردان و با اشاره به اینکه مسئولان باید فرصت خدمتگزاری به مردم را مغتنم بشمارند افزود: فرصت‌ها همچون ابر بهار میگذرند و باید از این فرصت‌ها برای خدمت به مردمو رفع مشکلات پیچیده جامعه استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه همه دولت‌ها خدمت کردند و البته در هر دولتی هم نقاط ضعف و قوت بوده است تصریح کرد: آنچه موجب رضایتمندی مردم در جامعه می شود تلاش یک مدیر توانمند با برنامه ریزی برای حل مشکلات است .

آیت الله شعبانی موثقی نقش مدیران را در احساس عدالت در جامعه بسیار مهم دانست و تاکید کرد: اکنون شرایط ادراک فساد در جامعه جالب نیست وجامعه باید احساس کند مبارزه با فساد به صورت عملی در دستور کار همه دولتمردان و مدیران قرار دارد .

او با اشاره به اینکه  پیراسته کردن قوا از فساد نقش مهمی در تحقق عدالت و رفع نابرابری و تبعیض در جامعه دارد افزود: دولت سیزدهم با شعار فساد ستیزی روی کار آمده است و امیدواریم با برنامه ریزی مدیران در این دولت فساد ستیزی درلایه های مختلف دولت عملیاتی شود .

امام جمعه همدان روحیه انقلابی و عقلانیت را در رسیدن به اهداف توسعه مهم دانست و تاکید کرد: جامعه سیاسی ما نباید احساسی باشد و باید بر محوریت عقلانیت حرکت کندو  اختلاف‌ها و نزاع‌های سیاسی به دلیل دوری از عقلانیت است .

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.