فرماندار رزن گفت: همزمان با هفته دولت ۷۴ طرح با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدمات در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا سلامتی, فرماندار رزن بیان کرد: طرح‌های افتتاح شده شامل افتتاح مرکز اورژانس جاده‌ای ساریجلو، توسعه پهنای باند و ایجاد دکل مخابراتی برای آنتن دهی، بهسازی آسفالت ۱۲ روستا در بخش مرکزی و سردرود با ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در هفته دولت است.

او افزود:همچنین به مناسبت هفته دولت نوار سبز ضلع شمالی خیابان شهید میوار در شهرک فرهنگیان رزن با ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار بهره برداری شد.

فرماندار رزن بیان کرد: همزمان با هفته دولت همچنین عملیات اجرایی هفت طرح در حوزه توزیع نیروی برق با اعتبار هفت میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در رزن آغاز شد که این طرح‌ها زودبازده هستند.

سلامتی گفت:در مجموع ۸۱ طرح با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدمات در این شهرستان همزمان با هفته دولت کلنگ زنی و به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این طرح ها برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

۲۸۷ طرح بزرگ با سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت در این استان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار