سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای نفتالی بنت: با بایدن برای جلوگیری از دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای توافق کردیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد با رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران به توافق رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان سفر خود به واشنگتن در سخنانی اعلام کرد تمامی اهداف این سفر محقق شده است.

نفتالی بنت امروز در سخنانی امروز (یکشنبه) پیش از ترک واشنگتن مدعی شد: تمامی اهداف این سفر محقق شده است. ما با بایدن برای همکاری به منظور جلوگیری از دسترسی ایران به سلاح هسته‌ای توافق کردیم.

همچنین در بیانیه‌ای که از سوی دفتر وی صادر شده است، آمده: ما با امریکایی‌ها برای همکاری راهبردی مشترک به منظور متوقف ساختن رقابت ایران برای (دستیابی) به اتم توافق کردیم.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد این سفر گامی ملموس را در جهت تجهیز به سلاح و تقویت توانایی نظامی اسرائیل محقق ساخت.

او در باره ویزای ساکنان سرزمین‌های اشغالی نیز اعلام کرد: پیشرفت بزرگی در خصوص این موضوع که ذهن بسیاری از اسرائیلی‌ها را مشغول کرده، حاصل شد و آن هم بحث معافیت دریافت ویزا به آمریکا بود. بایدن برای نخستین بار دستور داد پیشرفتی در این مسأله حاصل شود و این پرونده در سریعترین زمان ممکن بسته شود.

وی در ارتباط با پرونده غزه نیز مدعی شد رژیم صهیونیستی در نوار غزه طبق منافعش عمل می‌کند.

گفتنی است پیشتر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی ادعایی اعلام کرده بود با «نفتالی بنت»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تهدیدی که ایران آن را شکل داده، گفتگو کرده و بر پایبندی واشنگتن بر تضمین عدم توسعه سلاح هسته‌ای از سوی ایران تأکید کرده بود.

بایدن در سخنانی مطبوعاتی گفته بود: ما دیپلماسی را در جایگاه نخست قرار می‌دهیم و خواهیم دید این، ما را به کجا خواهد برد. اما در صورتی که دیپلماسی با شکست مواجه شود، ما آماده توسل به گزینه‌های دیگر هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
آرزو بر جوانان عیب نیست
ناشناس
۰۱:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
به قول خودشون میخواهند بعد از فرار آمریکا از خاورمیانه با اعراب علیه ایران یه ائتلاف بسازن. کاری که قبلا عربستان انجام داد ولی هنوز درگیر جنگ با انصارالله هست.
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
طرف خواب دیده
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
چطور با بایدن توافق کردن ،اون که خواب احتمالا توافق با خبرنگاران بوده
سید مرتضی موسوی
۱۸:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
او که همش خواب بود چطوری به توافق رسیدید خخخخ
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
چاخان نکن طرفت که خواب بود شايدم تو خواب به توافق رسيدن