سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

پرداخت مالیات نباید فقط بر دوش کارمندان و کسبه باشد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نباید بار پرداخت مالیات فقط بر دوش کارمندان و کسبه و بازاریان باشد و باید در این زمینه نظارت مناسب و دقیقی صورت بگیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: نگاه اجمالی در باب مالیات نشان می‌دهد که بار سنگین مالیات روی دوش کارمندان، کسبه و کسانی که اموالشان جلوی چشم است قرار دارد و در مقابل کسانی که بدهکاران چندین میلیاردی هستند، شیوه‌های فرار از مالیات را می‌دانند و از پرداخت مالیات فرار می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر رسالت‌های حوزه مالیات به درستی انجام نگیرد و مالیات‌هایی که باید پرداخت بشود با شگرد‌هایی به جیب بیت‌المال نرود، نسبت به ۸۰ میلیون جمعیت ایران مدیون می‌شویم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که بدهکاران میلیاردی از پرداخت مالیات فرار نکنند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اینکه در جمع‌آوری مالیات خوداظهاری را مبنا قرار می‌دهید، کار بسیار ارزشمندی است چرا که کرامت انسان‌ها حفظ می‌شود و مبنای نگاه مسوولان به مالیات به مردم همان نگاه صادقانه و به دور از تقلب است و این نگاه بسیار ارزشمند است، البته در کنار این نگاه، چون امر دِین و حق الناس مطرح است، نظارت‌هایی نیز باید اعمال شود.

وی اظهار داشت: خداوند فرموده اموال و اقتصادتان را به سفیهان نسپارید، از نگاه قرآن سفیهان کسانی هستند که از دین ابراهیمی (ع) روی بر می‌گردانند و دین ابراهیم (ع) پرهیز از اقتصاد ربوی، اختلاس، ظلم و فرار مالیاتی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر اینکه مسوولان باید با دلسوزی، اخلاص و بصیرت نسبت به مردم کار خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: گاهی یک کمک مالی کوچک به مردم باعث خوشحالی آنهاست و لازم است همه مسوولان با دلسوزی، اخلاص و بصیرت پای کار خدمت به مردم باشند و گره مشکلات اقتصادی را هر چه سریع‌تر باز کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.