سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد:

خروجی دودکش واحد‌های آجرپزی مهاباد استاندارد است

سخنور گفت: گاز‌های خروجی از دودکش واحد‌های آجرپزی در این شهرستان فاقد آلودگی بوده و در حالت استاندارد است.

فاروق سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: کارشناسان پایش و آزمایشگاه این اداره به همراه کارشناسان آزمایشگاه معتمد سازمان حفاظت محیط زیست کشور به منظور نظارت بر روند نمونه برداری و صحه گذاری بر اندازه گیری گاز‌های خروجی، از دودکش واحد‌های آجرپزی این شهرستان بازدید و نمونه برداری کردند.

سخنور افزود: در این بازدید کارشناسان آزمایشگاه معتمد میزان گاز‌های خروجی از دودکش آجرپزی از جمله دی اکسید نیتروژن، دی اکسید گوگرد، کربن مونوکسید را از لحاظ سنجش آلودگی هوا اندازه گیری کردند.

این مقام مسئول اذعان کرد: با توجه به آنالیز داده‌ها مشخص شد گاز‌های خروجی از دودکش واحد‌های آجرپزی فاقد آلودگی بوده و در حالت استاندارد است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد خاطرنشان کرد: پایش واحد‌های صنعتی و تولیدی شهرستان مهاباد سالانه در چندین دوره از طرف اداره محیط زیست انجام می‌شود؛ نمونه برداری‌ها در مهاباد از حدود ۲۸۰ تا ۳۰۰ واحد اعم از تصفیه خانه، بیمارستان ها، واحد‌های آجرپزی، تولید آسفالت و ایزوگام، پتروشیمی، سیمان، بازیافت کاغذ، بازیافت آهن آلات و آجر پزی انجام و در صورت نیاز اخطار‌های لازم به صاحبان صنایع صادر می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.