سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۳ هزار نوآموز خراسان جنوبی سنجش سلامت شدند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی خراسان جنوبی گفت: ۱۳ هزار و ۸۲۱ نفر از نوآموزان در آستانه ورود به دوره ابتدایی تاکنون مورد سنجش سلامت قرار گرفته اند.

بااطمینان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با بیان اینکه طرح سنجش سلامت کودکان بدو ورود به دبستان از اول تیر آغاز شده و تا مهرماه ادامه دارد گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان طرح ۱۷ هزار و ۵۰۰ نوآموز بدو ورود به مدرسه مورد سنجش قرار گیرند.

او افزود: برای اجرای این طرح ۱۸ پایگاه سنجش ثابت و سیار در استان در نظر گرفته شده است.

بااطمینان شناسایی تفاوت‌های فردی در کودکان، شناخت به موقع مشکلات و محدودیت‌های جسمی و جلوگیری از افت تحصیلی را از جمله مهمترین اهداف اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه بیان کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی خراسان جنوبی اظهار کرد: نوآموزان آسیب دیده ذهنی، شنوایی، بینایی، جسمی_حرکتی، اوتیسم و چند معلولیتی بعد از طرح سنجش به مدارس استثنائی معرفی می‌شوند.

او تصریح کرد: ضروری است والدین هر چه سریعتر نسبت به نام‌نویسی فرزندان خود در سامانه پادا اقدام کنند.

بااطمینان عنوان کرد: آموزش و پرورش با توجه به همه گیری ویروس کرونا و گسترش فعالیت‌های مجازی، سامانه پادا را برای انجام ثبت نام سنجش نوآموزان راه اندازی کرده است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.