سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواجه ای خبر داد؛

واگذاری ۵۸ واحدمسکونی به اقشار کم درآمد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در یک سال گذشته ۵۸ واحد مسکونی به اقشار کم درآمد استان زنجان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه‌ای مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در یک سال گذشته عملیات احداث ۹۶۱ واحدمسکونی شهری برای اقشار کم درآمد در استان زنجان  به مساحت ۱۳۵ هزار و ۴۸۰ متر مربع از سوی بنیاد مسکن آغاز شده است.

او با بیان اینکه ۵۸ واحد مسکونی در یک سال تکمیل و به اقشار کم درآمد استان زنجان واگذار شده است، افزود: طراحی ۶۶۳ واحد مسکونی نیز انجام شده است.

خواجه ای ادامه داد: در حال حاضر ۵۹۸ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۳۶۸ واحد در منطقه گلشهر زنجان در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد در حال ساخت است.

مدیرکل بنیادمسکن استان زنجان بااشاره به اینکه پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان با مساحت ۵۲ هزار و ۵۴۵ متر مربع، ۹۶ واحدی هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۹۶ واحدی آببر، ۱۲۶ واحدی خرمدره، ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج، ۸۰ واحدی فاز یک هیدج و ۱۰۴ واحدی آببر از جمله پروژه‌های این اداره است، گفت: یکی از اولویت‌های این دستگاه  ساخت مسکن است.

خواجه ای با بیان اینکه برای تولید واحد‌های مسکونی بادوام نیازمند مصالح و همچنین تجهیزات مدرن با فناوری‌های روز هستیم، افزود: در کنار ساخت و تولید مسکن و همچنین مقاوم سازی واحد‌های مسکونی استفاده از مصالح با کیفیت و ایجاد شرکت‌های با دانش فنی و مهندسی قوی مورد توجه جدی قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.