سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره ملی «ندای آسمانی» در استان همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره ملی «ندای آسمانی» با رویکرد گسترش فرهنگ اذان‌گویی در جامعه و تکریم فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره ملی «ندای آسمانی» با مشارکت ستاد اقامه نماز استان در حوزه اذان‌گویی برگزار می‌شود.

او افزود: گسترش فرهنگ نورانی اذان‌گویی در قالب‌های فرهنگی و هنری، شناسایی، معرفی و حمایت از هنرمندان متعهد در زمینه تولید آثار مرتبط با اذان و تقدیر از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مرتبط با فرهنگ اذان از مهم‌ترین اهداف جشنواره ملی ندای آسمانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد همدان با بیان اینکه جشنواره ندای آسمانی به دو بخش آثار فرهنگی و هنری اختصاص دارد، گفت: رشته‌های مستند، کلیپ کوتاه، موشن گرافیک، خوشنویسی، نقاشی و عکاسی مربوط به بخش هنری است.

او بیان کرد: رشته‌های بخش فرهنگی این جشنواره هم شامل خاطره، مقاله، شعر و داستان می‌شود و فراخوان جشنواره هم منتشر شده است.

احسانی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه خبری اداره کل فرهنگ و ارشاد همدان به شانی Hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

او افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ندای آسمانی ۱۵ آبان تعیین شده و برگه نام‌نویسی برای شرکت در جشنواره ندای آسمانی در پایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تعریف شده و دریافت آثار تنها از این سامانه امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.