سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۰ تخت به ظرفیت بیمارستان‌های لرستان افزوده می‌شود

استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه احتمال افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در روز‌های آینده وجود دارد، ۳۰۰ تخت به ظرفیت بیمارستان‌های استان افزوده می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،سید موسی خادمی،استاندار لرستان اظهار داشت: تعداد زیادی از استان‌های کشور در حال عبور از پیک پنجم کرونا هسند و آمار مبتلایان وارد مرحله نزولی شده، اما متاسفانه طبق آمار‌های ارائه شده، چندین استان از جمله لرستان و چند استان غربی کشور هنوز در مرحله صعودی ابتلا به کرونا قرار دارند.
وی با بیان اینکه لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در لرستان نسبت به گذشته ضرورت بیشتری پیدا کرده و مردم باید با استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات به کنترل شرایط کنونی و مهار بیماری کمک کنند، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود در پاییز امسال با پیک جدیدی از کرونا روبرو شویم که در همین راستا در ستاد استانی مصوب گردید تمهیدات لازم برای تهیه امکانات مورد نیاز اندیشیده شود.
خادمی تصریح کرد: افزایش و تجهیز ۳۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت استان از طریق ایجاد بیمارستان‌های موقت، به عنوان یک راهکار در جلسه امروز مصوب گردید که در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های اجرایی استان از منابع ملی و استانی برای ایجاد این بیمارستان استفاده نمایند.
استاندار لرستان در رابطه با بروز تخلفات احتمالی در حوزه اصناف و سایر مشاغل نیز افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مکلفند در موضوع نظارت، کنترل و برخورد قانونی با متخلفین از دستورالعمل‌ها اقدامات لازم را اجرایی کنند و در قالب کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا کار را با جدیت پیگیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که رعایت شیوه نامه های بهداشتی بخشی از حقوق مردم است، از هم استانی‌ها می‌خواهیم در صورت مشاهده نقض شیوه نامه ها که باعث تضییع حقوق آن‌ها می‌شود، نسبت به اعتراض و تذکر اقدام نموده و حتی موارد اعتراض خود را به مراجع ذیصلاح اعلام کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.