سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در اشتهارد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد ازشناسائی و دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد  گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از کلانتری ۱۱ مرکزی با موضوع سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اشتهارد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از هماهنگی قضایی، به طور ویژه بررسی و پیگیری وقوع سرقت را دردستور کارقرار داده و با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی موفق شدند یک نفر سارق را به همراه ۲ همدستش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ عزیزی گفت: در تحقیقات اولیه ماموران، متهم در ابتداء منکر هرگونه سرقت شدند که پس از ارائه مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به یک فقره سرقت با همراهی دو همدستش در یکی از شرکت‌های شهرک صنعتی اشتهارد به ارزش ۵ میلیارد ریال اعتراف کرد.

او افزود: سارق که به مدت دو سال به عنوان نگهبان این شرکت مشغول به کار بوده از این موقعیت سوء استفاده کرده و با خروج اموال از شرکت و تحویل به ضایعاتی آن را به قیمت ناچیز به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با اشاره به این که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شده است از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، طی تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام /ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.