رئیس پلیس آگاهی البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت مغازه با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان نظرآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمدنادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان نظرآباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی، بطور ویژه بررسی و پیگیری وقوع سرقت‌ها را دردستور کارقرار داده و با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی موفق شدند یک نفر سارق را به همراه هم دستش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در تحقیقات اولیه ماموران، متهمان در ابتداء منکر هرگونه سرقت شدند که پس از ارائه مستندات پلیسی لب به اعتراف گشودند و به ۲۰ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان نظرآباد اعتراف کردند.

او افزود: اعضای این باند دونفره که همگی دارای سابقه کیفری بوده و با شگرد‌های توپ زنی و تخریب شیشه مغازه‌ها در ساعات خلوت روز اقدام به سرقت اجناس، وجوه نقد، تجهیزات رایانه‌ای واشیاء قیمتی از مغازه‌ها می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز  با اشاره به شناسایی مالباختگان و تحویل سارقان به مراجع قضایی از شهروندان به ویژه کسبه خواست به هشدار‌های پلیس توجه جدی داشته باشند و مغازه‌های خود را به سیستم‌های ایمنی و هشداردهنده تجهیز کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.