سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۴ طرح‌ عمرانی در جم افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

۴۴ طرح‌ عمرانی در بخش‌های مسکن مددجویی، ورزش، گازرسانی و صنعتی با دستور استاندار بوشهر به مناسبت هفته دولت در شهرستان جم افتتاح یا اجرای آن آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت در شهرستان جم به‌صورت ارتباط تصویری از افتتاح و آغاز اجرای ۴۴ طرح در شهرستان جم  همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: ۳۴ طرح با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و اجرای ۱۰ طرح نیز با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان آغاز شد.

او همچنین ادامه داد: همه شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان از شبکه گازرسانی برخوردار هستند.

استاندار بوشهر با قدردانی از کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر برای خانه‌سازی ویژه مددجویان، بیان کرد: هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی در حال ساخت است که در هفته دولت امسال بخشی از آن‌ها در شهرستان‌ها افتتاح می‌شود و باید تلاش شود بقیه آن‌ها تا دهه فجر امسال تکمیل شود.

امروز با دستور استاندار بوشهر ساختمان اداری و پست امداد گاز انارستان جم در زمینی به مساحت ۵۲۰ متر مربع و اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۵ خانه از ۳۲ خانه در دست ساخت، به مددجویان کمیته امداد امام خمین این شهرستان واگذار شد. برای ساخت هر خانه ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین زمین چمن مصنوعی حاجی آباد با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار و خانه ورزش روستای بابامبارکی در زمینی به مساحت ۳۳۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و اجرای طرح روشنایی ورزشگاه جم با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار و ساخت زمین چمن مصنوعی انارستان در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع و ۳۱ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.


بیشتر بخوانید


با دستور استاندار بوشهر ساخت ناحیه صنعتی جم نیز آغاز شد.

این ناحیه قابلیت پذیرش ۴۰ واحد صنعتی و ۶۰ واحد صنفی را دارد و در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار و با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.