رئیس سازمان صمت بوشهر گفت: تعداد ۲۱ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۱۰۸ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: تعداد ۲۱ واحد صنعتی در زمینه ساخت کالا‌های بتنی-سیمانی وگچی، بسته بندی مواد غذایی، ساخت لامپ‌های الکتریکی و تجهیزات روشنایی، ساخت انواع محصولات پلاستیکی، ساخت مبلمان، نوشت افزار، ساخت و تعمیر انواع کشتی و قایق به استثناء قایق تفریحی و ورزشی، ساخت دستگاه‌ها و وسایل توزیع و کنترل نیروی برق، ساخت انواع لامپ‌های الکترونیکی تیوپ و والو وسایر اجزاء الکترون و ... در مجموع با اشتغال ۲۰۱ نفر در استان به بهره برداری رسید.

او با اشاره به مهم‌ترین سیاست‌ها و برنامه‌های این سازمان در سال کنونی، نهضت ساخت داخل را با محوریت خوداتکایی در تولید برخی کالا‌های حساس، امری ضروری دانست و افزود: از این رو یکی از راهبرد‌های اساسی برای تحقق بیشتر شعار سال (تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها) است که اقدامات خوبی در این زمینه در کشور و استان بوشهر در حال اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: ایجاد نمایشگاه دائمی ساخت داخل در استان بوشهر، بازسازی و نوسازی واحد‌های صنعتی راکد، پرداخت تسهیلات برای رونق تولید و همچنین بازسازی و نوسازی بنگاه‌های تولیدی، تشکیل جلسات مستمر کارگروه تسهیل و برطرف کردن موانع تولید برای تسریع و گره گشایی حل مشکلات واحد‌های صنعتی از دیگر اقدام‌هایی است که در حمایت و پشیبانی و رونق بیشتر صنایع انجام گرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.