سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان مهران مطرح کرد؛

اقدامات پیشگیرانه پلیس در کاهش آسیب‌های اجتماعی

کاکی با بیان اینکه همواره پیشگیری بهتر از درمان است، گفت: اقدامات پیشگیرانه پلیس در کاهش آسیب‌های اجتماعی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مجید کاکی فرماندار شهرستان مهران در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس گفت: ضرورت دارد جهت پیشگیری از بروز جرایم به سراغ علل و ریشه‌های بروز جرایم رفت که پلیس با درک این مهم اقدامات گسترده‌ای در راستای پیشگیری از جرائم و همچنین آسیب‌های اجتماعی انجام داده است.

او با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، افزود:در حوزه تعاملی پلیس و مردم، نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت پذیری آحاد جامعه، محقق نخواهد شد و این مهم جزء با تلاش و اقدامات مجموعه ناجا و تعامل سایر دستگاه‌های مرتبط میسر نخواهد شد.

فرماندار مهران تصریح کرد: مردم و مسئولان خوشبختانه همیشه قدردان پلیس هستند و آرامش کنونی، حاصل مجاهدت‌های این عزیزان می‌باشد.

سرهنگ سروش اصل مرز  فرمانده انتظامی شهرستان مهران نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و آرزوی توفیق برای فرماندارشهرستان گفت: امروزه پلیس نقش اساسی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که با اتخاذ رویکرد علمی و کارآمد، همواره بر آن است تا با برنامه ریزی مناسب، نسبت به پیشگیری از جرایم اقدام کند و بستر لازم را برای توسعه پایدار به بهترین شکل فراهم سازد.

سرهنگ اصل مرز در ادامه به ضرورت تعامل و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در کاهش جرائم و آسیب‌ها تأکید کرد و ادامه داد: نقش مشارکت همگانی ادارات در پیشگیری از جرائم درجامعه انکارناپذیر است و مشارکت و تعامل سازمان‌ها با پلیس نقش تعیین کننده‌ای در کاهش جرایم و آسیب‌ها دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران یادآور شد:تعامل نیروی انتظامی و فرمانداری تضمینی برای امنیت پایدار است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.