قنبر موسی نژاد گفت: رعایت موضوع حجاب و عفاف یکی از زمینه‌های مهم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که این مهم در کمیته امداد و در مقوله‌های فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در جمع تعدادی از بانوان همکار کمیته امداد استان که به مناسبت گرامی داشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد، گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و شناسایی موارد آسیب زا و آسیب پذیر در بین خانواده‌های مددجو و مبارزه با این آسیب‌ها یکی از مقوله‌های مهمی است که توسط حوزه حمایت و سلامت کمیته امداد مورد توجه قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه در حوزه‌های فرهنگی و حمایت کمیته امداد ، عفاف و حجاب یکی از موارد مهم و برجسته است، بیان کرد: در این زمینه بانوان همکار در کمیته امداد همواره باید مروج این مهم در بین خانواده‌های مددجو باشند و ترویج این مقوله در مجموعه اداری کمیته امداد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مطرح شدن عفاف و حجاب در کنار هم در دین مبین اسلام نشان دهنده اهمیت این دو موضوع و نشان دهنده مکمل بودن آن‌ها در کنار یکدیگر است، اظهار کرد: این مهم را نباید نادیده گرفت که عفاف و حجاب هم مربوط به جامعه زنان و هم مردان است.

در ادامه این نشست تعدادی از بانوان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه عفاف و حجاب مطرح و در پایان نیز توسط مدیرکل کمیته امداد استان به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از بانوان حاضر در نشست تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.